Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd?

    Momenteel hanteren wij levertijden van 2 tot 3 werkdagen (ma. - za.). Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging.


    Je bestelling niet ontvangen? Neem dan direct contact met ons op.

  • Veilig betalen

    Wij maken gebruik van een beveiligde omgeving van Mollie.nl en een beveiligde server van Strato.nl.

  • Besteling onjuist?

    Dit kunt u hier melden.

  • Wanneer kan je ARTRIC bereiken?

    U kunt ons 24/7 per week bereiken via de Mail, Facebook en Instagram. Mails worden gemiddeld dezelfde dag nog beantwoord. 

    Ook zijn nog we bezig met een live chat functie, deze zal in de toekomst verschijnen op de site.

  • Verzendkosten

    Wij hanteren momenteel geen verzendkosten. Mocht dit veranderen dan wordt dit door gecommuniceerd op de site. 

  • Bestellen vanuit het buitenland

    Dit doen wij momenteel alleen op aanvraag. Stuur ons hier een bericht.

  • Mijn vlag staat er niet bij?

    Geen probleem. Bestel onze Custom t-shirt en schrijf in de notities de naam van de vlag naar wens. Wij maken dit vervolgens op maat voor u.

    Hierna zal deze zo snel mogelijk in de webshop verschijnen.

  • Wettelijk herroepingsrecht

    Wij zijn verplicht u op het wettelijk herroepingsrecht te wijzen. Dit recht houdt in dat u binnen de zichttermijn van 14 dagen uw bestelling zonder opgave van redenen mag herroepen. Als u onder vermelding van uw retourwens artikelen naar ons terugstuurt, maakt u hiermee gebruik van uw herroepingsrecht.

    U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt, sturen wij u zo spoedig mogelijk per e-mail een ontvangstbevestiging van uw herroeping.

    Meer informatie hier vinden.

  • Terugbetalen

    Als u uw bestelling al heeft betaald, betalen wij u zo snel mogelijk en in elk geval binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst het volledige aankoopbedrag terug. Mochten wij uw artikel(en) nog niet hebben ontvangen, dan betalen wij u ook terug als u heeft aangetoond dat u uw bestelling heeft geretourneerd.

    Mocht er sprake zijn van een betalingsachterstand, dan betalen wij niet terug. In dat geval verrekenen wij het terug te betalen bedrag met het openstaande saldo.

  • Voorwaarden retour

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour met track & trace van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retour@artric.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

    Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief

    Het retouradres is: Pijperstraat 23D, 3034 BG Rotterdam. U kunt artikelen ook in een envelop met track en trace terugsturen. Uiteraard kunt u via alle vervoerders retourneren, de directe kosten zijn wel voor uw rekening.

  • Ruilen

    Wij hopen natuurlijk dat uw bestelling voldoet aan uw verwachtingen. Als dit om welke reden dan ook niet het geval is, kunt u altijd binnen 14 dagen na ontvangst melden dat u uw bestelling wilt retourneren. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om uw bestelling of een deel daarvan terug te sturen. Als u een artikel wilt ruilen voor een ander artikel, kunt u ons dit per e-mail laten weten.

    Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

  • Niet thuis?

    Geen probleem! Bestaat jou bestelling uit 1 a 2 shirts? Dan past deze gewoon in je brievenbus. Bij grote bestellingen is dit helaas niet mogelijk.

  • Moet ik tekenen voor mijn bestelling

    De meeste bestellingen passen door de brievenbus, hiervoor is geen handtekening nodig. 

    Uw pakket wordt dus ook bezorgd als u niet thuis bent.